Een vraag stellen of direct advies nodig? Bel 0313 422 795

Heeft u vragen of direct advies nodig? Bel ons op 0313 422 795 of mail naar [email protected]

Tarieven

 

Onze tarieven in 2023 per uur, exclusief BTW

 

  • administratief medewerker/boekhouding: € 56,-
  • assistent accountant/ jaarrekening: € 84,-
  • controlewerkzaamheden: € 96,-
  • fiscaal adviseur/ intern advies: € 120,-

 

 

U bepaalt wat u betaalt

 

De kosten van uw administratie zijn afhankelijk van meerdere factoren:

 

  • het aantal boekingen van inkoop- verkoop- bank- en kasstukken
  • het aantal werknemers
  • de mate van investeren
  • de wijze van financieren
  • de structuur van de onderneming
  • het aantal aangiften

 

Allemaal elementen die bepalend zijn voor de hoeveelheid werk die er mee is gemoeid. Uiteindelijk bepaalt u zelf wat u door ons laat uitvoeren en wat niet. Zo kunt u zelf het nodige voorwerk doen. Denk aan de orderadministratie, de facturering, de boekhouding of de BTW aangifte.

 

Uiteraard is ook de manier waarop u de gegevens aanlevert van belang. De oude schoenendoos of alles gesorteerd op in- en verkoopfacturen, bank en kas, genummerd en op datum in een map, zonder dat er iets ontbreekt, dat maakt natuurlijk verschil.

 

Diverse ondernemers met een eenmanszaak zonder personeel laten door ons hun administratieve en fiscale zaken verzorgen voor niet meer dan € 1.500,- per jaar.

Een vraag stellen of hulp nodig bij uw administratie?

 

Wilt u weten wat ons administratiekantoor voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op en vraag naar Ingrid van den Berg, telefoon 0313 42 27 95 of mail naar [email protected]