Tarieven
Onze tarieven in 2024 per uur, exclusief BTW
- administratief medewerker/boekhouding: € 62,-
- assistent accountant/ jaarrekening: € 88,-
- controlewerkzaamheden: € 102,-
- fiscaal adviseur/ intern advies: € 125,-
U bepaalt wat u betaalt
De kosten van uw administratie zijn afhankelijk van meerdere factoren:
- het aantal boekingen van inkoop- verkoop- bank- en kasstukken
- het aantal werknemers
- de mate van investeren
- de wijze van financieren
- de structuur van de onderneming
- het aantal aangiften
Allemaal elementen die bepalend zijn voor de hoeveelheid werk die er mee is gemoeid. Uiteindelijk bepaalt u zelf wat u door ons laat uitvoeren en wat niet. Zo kunt u zelf het nodige voorwerk doen. Denk aan de orderadministratie, de facturering, de boekhouding of de BTW aangifte.
Uiteraard is ook de manier waarop u de gegevens aanlevert van belang. De oude schoenendoos of alles gesorteerd op in- en verkoopfacturen, bank en kas, genummerd en op datum in een map, zonder dat er iets ontbreekt, dat maakt natuurlijk verschil.
Een vraag stellen of hulp nodig bij uw administratie?
Wilt u weten wat ons administratiekantoor voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op en vraag naar Ingrid van den Berg, telefoon 0313 42 27 95 of mail naar [email protected]