Onze manier van werken
Bij ons geldt: afspraak is afspraak. Wij leveren altijd binnen de afgesproken termijn. Wij informeren u over uw administratieve rechten en plichten. Daarbij geven wij graag advies over het opzetten en verbeteren van uw administratie. We denken actief mee bij het zoeken naar nieuwe mogelijkheden binnen uw bedrijf. Wat zeggen de cijfers? Hoe kan het rendement omhoog?
Vanzelfsprekend adviseren wij ook over fiscale zaken. Is er een geschil met de belastingdienst, dan zoeken we met u naar een oplossing voor alle partijen. Mocht er geen overeenstemming komen, dan gaan we de confrontatie niet uit de weg. Wij onderzoeken dan alle wettelijke mogelijkheden en gaan voor u in bezwaar of beroep tegen het omstreden besluit.
Persoonlijke aandacht voor uw onderneming
Of u nu al geruime tijd ‘in de markt staat’, of net gestart bent met de onderneming; u bent bij ons administratiekantoor aan het goede adres. Kennismaken doen we het liefst tijdens een persoonlijk gesprek bij ons op kantoor. U kunt dan direct de sfeer van onze persoonlijke werkwijze proeven.
- Ruim 30 jaar ervaring
- Persoonlijke benadering
- Begrijpelijk advies op maat
Klant worden of een vraag over onze werkwijze? Neem contact met ons op
Kennis, ons bedrijfskapitaal
Met name in de belastingwetgeving zijn voortdurend veranderingen. Om u kundig te blijven adviseren en bijstaan, volgen wij alle veranderingen in die wetgeving en uitspraken van rechters op de voet. Regelmatige bijscholing is dan ook normaal personeelsbeleid bij ons op kantoor. Kennis is en blijft een belangrijk deel van ons bedrijfskapitaal.
Een vraag stellen of hulp nodig bij uw administratie?
Wilt u weten wat ons administratiekantoor voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op en vraag naar Ingrid van den Berg, telefoon 0313 42 27 95 of mail naar [email protected]
